English

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر:

رویکرد ما باید به آینده و فردای علم و فناوری کشور باشد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر در نشست علمی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل گفت: رویکرد ما باید به آینده و فردای علم و فناوری کشور باشد وتصمیم داریم که با نگاهی آینده‌نگرانه جلساتی را با پژوهشگران منابع طبیعی داشته باشیم.

رویکرد ما باید به آینده و فردای علم و فناوری کشور باشد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهرداد خزایی پول با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با قدردانی از نشست های علمی کارشناسان منابع طبیعی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر جهت هم‌اندیشی در زمینه مسیر آینده منابع طبیعی کشور، اظهار داشت: نگاه ما بایستی رو به آینده باشد و باید تلاش کنیم تا در چارچوب تحولات روز جهانی به سمت تغییرات لازم حرکت کنیم و این کار بر عهده کارشناسان ما است.

وی ادامه داد: تصمیم داریم که با نگاهی آینده‌نگرانه جلساتی را با پژوهشگران منابع طبیعی داشته باشیم و به بررسی ایده‌ها و پیشنهادهای آن‌ها بپردازیم و البته تمایل من این است که صحبت‌ها کمتر درباره وضعیت کنونی و بیشتر درباره فردای علم و فناوری کشور باشد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر، جایگاه پژوهشی این اداره کل را قابل تقدیر دانست و افزود: رتبه ها و افتخارات پژوهشی ما در  اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر قابل قبول بوده و تمام تلاش ها بر این است که کارشناسان اداره کل از لحاظ پژوهشی در همه زمینه ها فعالیت بپردازند.

وی گفت: در حال حاضر این  اداره کل از لحاظ جایگاه پژوهشی جزء دستگاه های اجرایی برتر و خوش‌نام در استان و  کشور است و از موقعیت و جایگاه خوبی در سطح ملی و حتی بین الملی است که همگان با احترام خاصی از آن یاد می‌کنند.

در ادامه این نشست علمی، خانم میرزا آقایی یکی از پژوهشگران برتر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران -  نوشهر با ارائه موضوع پژوهشی رقومی سازی کتابچه های طرح های جنگلداری سابق در حوزه های فعال اداره کل پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه