English

مدیرکل شیلات مازندران:

صید ماهیان استخوانی از ۲۰ مهر آغاز می شود

مدیرکل شیلات مازندران از آغاز صید ماهیان استخوانی در دریای خزر از ۲۰ مهرماه خبر داد.

صید ماهیان استخوانی از ۲۰ مهر آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم کریم زاده اظهار داشت: صید ماهیان استخوانی در دریای خزر از ۲۰ مهرماه آغاز می‌شود و تا ۲۰ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در سطح استان مازندران ۵۴ شرکت تعاونی صیادی با جمعتی حدود ۴ هزار نفر فعالیت می‌کنند که فراهم کردن شرایط امن برای صیادان قانونی یکی از وظایف  شیلات است.

مدیرکل شیلات استان مازندران تصریح کرد: با توجه اینکه در آستانه فصل صید قرارداریم لازم است فرماند‌های یگان حفاظت شیلات با بررسی امکانات و تجهیزات آمادگی کامل را برای انجام وظایف حفظ و حراست از فعالیت‌های صید و صیادی اتخاذ کنند..

وی، نظارت بر فعالیت صید و صیادی و تطابق آن با مجموعه قوانین و مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی و برخورد با متخلفان قوانین مذکور را در حیطه وظایف یگان برشمرد و افزود: امیدواریم امسال نیز همچون سنوات گذشته با تعامل و همکاری خوب جامعه صیادی و نیز یگان حفاظت منابع آبزیان استان و شیلات بتوانیم با صید مطلوب جامعه صیادی بخشی از پروتئین موردنیاز جامعه را تأمین کنیم.

مدیرکل شیلات مازندران خاطرنشان ساخت: صیادان مازندرانی پارسال ۳ هزار و ۲۰۰ تن انواع ماهیان استخوانی،  از دریای خزر صید کردند که این میزان صید در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از ان ۹۸ درصد بیشتر بود.

وی بیان داشت: ارزش ریالی صید پارسال ماهیان استخوانی دریای خزر ۶۴۰ میلیارد تومان بود که در مقایسه با سال قبل  ۲۱۰ درصد رشد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه