English

معاون امور مجلس و حقوقی وزارت میراث فرهنگی:

مهم ترین فلسفه عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر است

معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی در جهت احیا امر به معروف و نهی از منکر که مهم ترین فلسفه عاشورا است تلاش زیادی کرد و با این تفکر داعشی مبارزه کرد.

مهم ترین فلسفه عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، جواد واحدی در مراسم یادواره شهدای روستای زانوس بخش کجور نوشهر، با اشاره به فلسفه عاشورا و نهضت امام حسین (ع) اظهار داشت: بر اساس گفته بسیاری از اندیشمندان شیعی و مسلمان، مهم ترین فلسفه عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر بوده است که علامه مطهری نیز بارها به آن اشاره کرده بود.

وی با بیان اینکه برخی در تلاش بودند و هستند تا در این باره جوانان را به سمتی بکشانند که باعث تشدید اختلاف بین مسلمانان شوند، ادامه داد: تفرق مذهب در دوره های مختلف نشأت گرفته از تفکر داعش است.

یادواره شهدای روستای زانوس کجور

معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی در جهت احیا امر به معروف و نهی از منکر که مهم ترین فلسفه عاشورا است تلاش زیادی کرد و با این تفکر داعشی مبارزه کرد، گفت: آنچه باعث جاودانگی قیام امام حسین (ع) شد، عاشورا و تفکر آن بود.

یادواره شهدای روستای زانوس کجوریادواره شهدای روستای زانوس کجور

وی شهدا و برگزاری یادواره شهدا را برگرفته از تفکر عاشورایی دانست و افزود: هر تفکری که بخواهد فلسفه عاشورا را از بین ببرد نمی تواند زیرا ریشه در تفکر عاشورایی دارد و تا زمانی که این تفکر هست در مقابل همه اتفاقات خواهیم ایستاد.

واحدی با بیان اینکه در ترویج فرهنگ عاشورا باید با قدرت بود، تصریح کرد: پیام فرستنده و گیرنده در خصوص، ترویج فرهنگ عاشورایی باید همانند حاج قاسم سلیمانی قوی و محکم باشد.

یادواره شهدای روستای زانوس کجور

وی اقتدار امروز را مدیون خون شهدا و سردارانی چون حاج قاسم سلیمانی دانست و یادآور شد: در زمینه برگزاری یادواره ها باید بیشتر کار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه