English

مدیرکل بهزیستی مازندران اعلام کرد؛

بهزیستی مازندران آماده دریافت نذورات مردمی در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: خیرین می توانند نذورات خود در ماه محرم و صفر را به صورت اقلام و یا نقدی به بهزیستی استان اهدا کنند تا در سریع ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع شود.

بهزیستی مازندران آماده دریافت نذورات مردمی در تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، فریبا بریمانی با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: کار خیر و دستگیری از همنوع به عنوان یکی از فضایل اخلاقی است که تأثیرات مثبت و سازنده ای بر جامعه می گذارد.

وی به پرداخت نذورات هموطنان در محرم و صفر اشاره کرد و ادامه داد: بهزیستی مازندران برای جذب نذورات، هدایای نقدی و غیر نقدی خیرین در ایام محرم و صفر آمادگی دارد و خیرین می توانند نذورات خود را به مراکز بهزیستی در سطح استان اهدا کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه نذورات و احسان مردم در سریع ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع می گردد، افزود: خیرانی که قصد اهدای نذری در ماه محرم به مراکز نگهداری افراد دارای معلولیت و خانواده های نیازمند را دارند می توانند نیات خود را به صورت اقلام و یا نقدی اهدا کنند.

وی تصریح کرد: کمک به مراکز بهزیستی و حمایت از مددجویان بهزیستی بهترین راه اجرای نیات خیرین می باشد و خیران می توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی به عنوان حامی کودک، حمایت و کمک مالی ماهانه کودکان نیازمند تحت پوشش بهزیستی را بر عهده بگیرند.

بریمانی با اشاره به کمک های نقدی خیرین، افزود: خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 4153034541543068 (مشارکت های مردمی بهزیستی مازندران ) و شماره کارت 6367957086310104 و شماره شبا 780100004153034541543068 IR واریز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه