English

مدیرکل انتقال خون مازندران خبر داد؛

فعال بودن پایگاههای انتقال خون مازندران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرکل انتقال خون مازندران از فعالیت پایگاههای انتقال خون استان در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

فعال بودن پایگاههای انتقال خون مازندران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عبداله محمدی فیروزجایی با اعلام این خبر اظهار داشت: تمامی پایگاههای انتقال خون استان در روز تاسوعای حسینی از ساعت ٨:٣٠ الی ١٣ فعال و آماده پذیرش عزاداران حسینی برای اهدای خون است.

وی ادامه داد: در روز عاشورای حسینی شش پایگاه انتقال خون در شهرستان های ساری، بهشهر، بابل، آمل، تنکابن و چالوس از ساعت ٨:٣٠ الی ١٣ پذیرای داوطلبان اهدای خون است.

مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: همچنین تیم سیار انتقال خون صبح تاسوعا در روستای اسرم از ساعت ٨ الی ١٢ و شب تاسوعا در روستای رکنی کلا قائم شهر از ساعت ١٨ الی ٢٢ و صبح عاشورا نیز در شهرستان سورک  از ساعت ٨ الی ١٢ مستقر می شود.

وی به اجرای پویش نذر خون در استان اشاره کرد و گفت: پویش نذر خون با شعار " اهدای خون فرهنگ حسینی، نذر عاشقان" از ابتدای محرم همزمان با سراسر کشور در مازندران آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

محمدی فیروزجایی از همراهی همیشگی مردم استان در امر اهدای خون قدردانی کرد و با توجه به نیاز روزانه بیماران و مراکز درمانی به خون و فرآورده های خون از مردم استان به ویژه جوانان و بانوان  برای شرکت در پویش نذر خون دعوت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه