English

شهردار چالوس خبر داد؛

اجرای دیوار حفاظتی در چند نقطه از رودخانه چالوس

شهردار چالوس از اجرای دیوار حفاظتی در چند نقطه از رودخانه چالوس خبر داد.

اجرای دیوار حفاظتی در چند نقطه از رودخانه چالوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر مسعود یعقوبی در گفتگو با خبرنگار موج با بیان اینکه مدیریت شهری دوره ششم چالوس د‌هها پروژه عمرانی را در شهر چالوس تعریف کرده است، اظهار داشت: یکی از دهها پروژه عمرانی مدیریت شهری چالوس که از اهمیت بالایی برخوردار از اجرای دیوار حفاظتی در نقاط مختلف رودخانه چالوس است. 

وی ادامه داد: اجرای دیوار حفاظتی در رودخانه چالوس از مطالبات چندین ساله شهروندان محترم بوده که در مدیریت شهری دوره ششم چالوس در حال اجرا است.

شهردار چالوس از اتمام اجرای دیوار حفاظتی رودخانه چالوس در محدوده پارک سنگی به طول حدود 100 متر خبر داد و گفت: دیوار حفاظتی رودخانه چالوس در محدوده فرج آباد به طول حدود 650 متر، محدوده بازار روز به طول حدود 70 متر در دست اجرا می باشد.

وی به پروژه اجرای دیوار حفاظتی رودخانه چالوس محدوده بلوار علامه فاخری اشاره کرد و افزود: این پروژه به علت قرار داشتن در کنار معبر عمومی از اهمیت خاصی برخوردار بوده است که با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان به اتمام رسیده است. 

یعقوبی با اشاره به تملک، تعریض و آزادسازی جاده 30 متری حاشیه رودخانه چالوس حدفاصل خیابان ورزش تا ساحل دریای چالوس در منطقه فرج آباد در اسفندماه سال 1401، ابراز داشت: عملیات تسطیح و زیرسازی جاده 30 متری به اتمام رسیده و عملیات اجرای دیوار حفاظتی رودخانه چالوس در همین مسیر از ساحل به سمت جنوب در دست اقدام می باشد.

وی با رضایتمندی از اجرای این پروژه ماندگار گفت: با بازگشایی این مسیر جدا از بحث رفع معضل ترافیک، از نظر زیبایی که در این منطقه وجود دارد می‌تواند در حوزه گردشگری نیز مورد استفاده شهروندان محترم و گردشگران قرار گیرد. 

شهردار چالوس درباره عملیات اجرای دیوار حفاظتی رودخانه چالوس محدوده بازار روز تصریح کرد: با تکمیل دیوار حفاظتی در این محدوده و در راستای رفع معضل ترافیکی در منطقه بازار روز، جاده دسترسی حدفاصل خیابان شورا (پل فلزی مرکز شهر) تا خیابان ضلع شرقی مزار یوسف رضا در حاشیه رودخانه اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه