English

فرمانده انتظامی نوشهر تأکید کرد؛

به کارگیری و اسکان اتباع افغانی در شهرستان نوشهر اکیداً ممنوع

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر تأکید کرد: به کارگیری و اسکان اتباع افغانی در شهرستان نوشهر اکیداً ممنوع است و با افرادی که با به کارگیری اتباع افغانی، این مسأله را نادیده بگیرند، هیچ مماشاتی نخواهیم داشت.

به کارگیری و اسکان اتباع افغانی در شهرستان نوشهر اکیداً ممنوع

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ علی اکبر درویشی درباره فعالیت حرفه‌ای و اقامت اتباع افغانستان در شهرستان نوشهر اظهار داشت: فرصت‌های شغلی شهرستان در هر سطحی که باشد، خاص شهروندان منطقه می‌باشد و با افرادی که با به کارگیری اتباع افغانی، این مسأله را نادیده بگیرند، هیچ مماشاتی نخواهیم داشت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نوشهر ادامه داد: جریمه سنگین و لغو پروانه کسب و فعالیت در انتظار صاحبان مشاغل، پیمانکاران و افرادی که به هر شکلی اتباع افغانستانی را به کار بگیرند یا اسکان دهند، خواهد بود.

وی تصریح کرد: شوراها و دهیاران نسبت به عدم اسکان و به کارگیری افاغنه جدی باشند.

سرهنگ درویشی با دعوت از پیمانکاران و کلیه افراد مرتبط با به کارگیری و اسکان اتباع افغان به مطالعه مفاد قانونی پیرامون این موضوع، بیان داشت: مطابق با ماده ۱۲۰ قانون کار؛ اتباع بیگانه نمی‌توانند در ایران مشغول به کار شوند مگر آن که اولاً دارای روادید ورود با حق کار مشخص بوده و ثانیاً مطابق قوانین و‌ آیین‌نامه‌های مربوطه، پروانه کار دریافت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه