English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

طرح تعیین وضعیت اشتغال اتباع افغانستانی در هرمزگان ادامه دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: طرح تعیین وضعیت اشتغال اتباع افغانستانی در هرمزگان از ۹ اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا ۳۱ فروردین امسال ادامه دارد.

طرح تعیین وضعیت اشتغال اتباع افغانستانی در هرمزگان ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی معین وزیری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهار داشت: در این طرح به اتباع افغانستانی که در طرح سرشماری سال گذشته شرکت کرده اند و دارای برگه سرشماری هستند، شناسه شغلی موقت ارائه و وضعیت شغلی آن‌ها تعیین تکلیف می‌شود.

وی در ادامه گفت: اتباع افغانستانی باید برای نام نویسی در این طرح به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی مراجعه کنند.

معین وزیری ابراز داشت: اخذ شناسه شغلی و امکان صدور پروانه کار موقت در صورت راستی آزمایی شغلی اتباع از مزایای این طرح است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان داشت: اتباع افغانستانی که در بازه زمانی مشخص شده نام نویسی نکنند از خدمات شغلی تبعه خارجی محروم می‌شوند و با آن‌ها طبق قوانین بعنوان یک تبعه خارجی غیر مجاز برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه با کارفرمایانی که از اتباع افغانستانی که در این طرح شرکت نکرده اند استفاده کنند برخورد قانونی می‌شود، در پایان افزود: اتباع برای نام نویسی به شعبه‌های خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی شهرستان‌های بندرعباس و قشم مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه