English

نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس:

جاذبه بصری در احداث پروژه آزادراه چالوس – رامسر جدی گرفته شود

نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی به احداث پروژه آزادراه چالوس - رامسر اشاره کرد و گفت: روزی که با مشاور طرح و دیگر عوامل این پروژه نشست داشتم در آنجا تأکید کردم که در نگاهشان در احداث این آزادراه به جاذبه بصری آن به ویژه ساحل و دریا در طول مسیر باشد.

جاذبه بصری در احداث پروژه آزادراه چالوس – رامسر جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید شمس الدین حسینی در حاشیه نشست صمیمی هم اندیشی با اعضای هیئت مدیره و نمایندگان خانه مطبوعات استان مازندران که به میزبانی نشتارود برگزار شد در گفتکو با خبرنگار موج اظهار داشت: کار رسانه بسیار مهم است بنابراین باید به ماهیت کاری که بر عهده می‌گیرید توجه شود.

وی ادامه داد: شرایط رسانه‌ای با توجه به پیشرفت تکنولوژی فضای مجازی متفاوت شده است و دست اهالی رسانه بازتر از قبل شده است.

نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات سریع تکنولوژی هوش مصنوعی در عصر حاضر گفت: هوش مصنوعی در یک دهه آینده شرایط متفاوت‌تری را ایجاد می‌کند و بنابراین اهالی رسانه بایداز هم اکنون آموزش‌های حوزه هوش مصنوعی را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه ما اکنون نیاز به تعامل هوشمند داریم زیرا تحولات ماهوی شده است، تصریح کرد: نمی‌توانیم ایران آباد نداشته باشیم اما استانی آباد داشته باشیم بلکه زمانی مازندران آباد می‌شود که ایران آباد شود.

حسینی افزود: رسانه‌ها همان‌طوری که اتفاقات ناگوار را رسانه‌ای می‌کنند از سویی دیگر باید نقاط مثبت هم قوی‌تر دیده و اطلاع رسانی شود و بنابراین کمک کنیم ظرفیت‌های در حال شکل‌گیری را توسعه دهیم تا به ثمر بنشیند.

وی با ابراز نگرانی از محو شدن منظره ساحل و دریا در پشت ساختمان‌های بلند حاشیه جاده‌ها، ابراز داشت: ساخت و سازهای بی‌رویه در حاشیه جاده‌های منتهی به سواحل سبب شده است که دیگر دریا دیده نشود و این یک معضل بزرگی است.

نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی به احداث پروژه آزادراه چالوس - رامسر اشاره کرد و گفت: روزی که با مشاور طرح و دیگر عوامل این پروژه نشست داشتم در آنجا تأکید کردم که در نگاهشان در احداث این آزادراه به جاذبه بصری آن به ویژه ساحل و دریا در طول مسیر باشد.

وی همچنین با اشاره به تنش آبی در مازندران تصریح کرد: با این روال مدیریت و توجه دولت‌ها، مسئله آب جنوب کشور حل می‌شود اما آب مازندران بحرانی‌تر می‌شود.

حسینی ادامه داد: مسئله آب فقط منبع نیست بلکه تأسیسات آب است که مسئولان اصلاً متوجه این مسئله نیستند.

وی همچنین درباره استقرار دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران اظهار داشت: باید همه کمک کنیم تا به سرانجام برسد چون این دانشکده متعلق به کل مردم ایران و حتی جهان است زیرا همه از وجود بیمارستان تخصصی و پزشکان متخصص در این منطقه بهره‌مند خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه