English

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور:

آمایش و شناسایی خبرنگاران فعال و میدانی انجام می شود

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور با بیان اینکه آمایش و شناسایی خبرنگاران فعال و میدانی انجام می شود، گفت: قطعاً از ظرفیت این قشر از اهالی خبر و رسانه بیشتر استفاده خواهد شد.

آمایش و شناسایی خبرنگاران فعال و میدانی انجام می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ساسان شیخی در همایش خبرنگاران غرب مازندران با رویکرد «نقش تعاملی رسانه با دولت و مجلس» که با حضور حسینی نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس و آهنگر مدیرکل ارشاد مازندران با اشاره به اینکه رسانه ها نقش مهمی در حوزه ارتباطات دارند،  اظهار داشت: هر مسئولی که از ظرفیت خبرنگاران استفاده کرد، در واقع برگ برنده را به دست آورده است.

وی با بیان اینکه کارگاه های آموزش خبرنگاری در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: این دوره های آموزشی از سوی مرکز مطالعات و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کیفیت علمی بسیار بالایی برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور همچنین تصریح کرد: از این پس تمامی رسانه ها برای انجام امور ثبت نامی و تأیید هویتی و رسانه ای خود باید از طریق سامانه e-rasaneh اقدام کنند و دیگر نیازی به مکاتبات اداری با ارشاد استان نیست.

وی با قدردانی از نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ایشان همواره اعتقاد و نگاه ویژه ای به خبرنگاران داشته و همواره ارتباط بسیار خوب و تنگاتنگی دارند و در اغلب برنامه ها و بازدیدها، اهالی رسانه را در کنار خودشان دارند که جای قدردانی دارد و این دیدگاه باید سرلوحه دیگر نمایندگان و مدیران قرار بگیرد.

شیخی با بیان اینکه آمایش و شناسایی خبرنگاران فعال و میدانی انجام می شود، گفت: قطعاً از ظرفیت این قشر از اهالی خبر و رسانه بیشتر استفاده خواهد شد.

وی در پایان گفت: سه جشنواره استانی، شمال کشور و بین المللی را در پیش رو داریم که هر سه جشنواره در ماههای آینده به میزبانی شهرستان چالوس برگزار خواهد شد که جشنواره خزر در واقع پیش جشنواره بین المللی آستراخان روسیه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه