English

امام جمعه چالوس:

رسانه ها نقش ویژه ای در جامعه دارند

امام جمعه چالوس گفت: رسانه ها نقش ویژه ای در جامعه دارند و امروز بیش از هر زمانی مسئولیت آنها در راه اطلاع رسانی دقیق و درست از رویدادها سنگین تر است.

رسانه ها نقش ویژه ای در جامعه دارند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام سید داود موسوی در مراسم رونمایی از سه پوستر جشنواره رسانه ای مازندران که در فرمانداری چالوس برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه استان مازندران در حوزه رسانه از توانمندی های خوبی برخوردار است و ما می بینیم بعد از سالها در رأس خانه مطبوعات کشور فردی از همین استان قرار دارد.

وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته، خوشبختانه خانه مطبوعات استان مازندران در حوزه رسانه فعالیت های خوب و مؤثری انجام داده و این سه جشنواره بزرگ رسانه ای نیز با تلاش این عزیزان در حال انجام است.

امام جمعه چالوس بیان داشت: با درایت و مدیریت آقای سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران که خود فرزند شهید و فردی با سواد، مدبر و مدیر که نهایت همراهی و همکاری را در تمام برنامه ها دارد این سه جشنواره به خوبی پیش خواهد رفت.

وی افزود: آقای دکتر سلگی یک مدیر توانمند و اهل تعامل است که خوشبختانه در تمام جلسات ائمه جمعه از ایشان به عنوان مرد اخلاق یاد می شود و فردی است که تاکنون توانسته منشأ خیر و برکت در بسیاری از بخش های استان مازندران باشد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: آقای دکتر سلگی فردی است که در دوره ایشان نهایت همراهی، همکاری و تعامل در بسیاری از امورات استان در حوزه معاونت سیاسی موج می زند و من به نوبه خود از زحمات ایشان تشکر نموده و او را مدیری جهادی و اهل تعامل می بینم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه