English

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر اعلام کرد؛

شناسایی ۸۷ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر گفت: 87 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی این شهرستان خرداد ماه امسال شناسایی شد.

شناسایی 87 تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، غلامرضا قنبری اظهار داشت: 87 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی شهرستان بهشهر خرداد ماه امسال شناسایی شد.

وی با اشاره به فعالیت گشت حفاظت از کاربری اراضی کشاورزی، ادامه داد: این گشت‌ها در راستای قانون حفظ اراضی زراعی و باغی و با هدف حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی در این شهرستان فعالیت داشتند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر با بیان اینکه در راستای صیانت از اراضی کشاورزی هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز خط قرمز ماست و با آن برخورد می شود، یادآور شد: خرداد ماه 6 فقره قلع و قمع تبصره 2 ماده 10 و یک فقره قلع و قمع بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی در این شهرستان اجرا شد که شامل دیوارکشی، پی کنی و دپوی مصالح، فنس کشی و سنگ چین بود.

وی یکی از بزرگترین چالش ها در جهت اجرای احکام را نداشتن ماشین های سنگین و عمرانی مانند بیل مکانیکی و لودر دانست و افزود: با اجرای این قلع و قمع، 20 هزار و 608 مترمربع زمین کشاورزی شهرستان بهشهر به چرخه تولید بازگشت.

قنبری با اشاره به اطلاع‌رسانی‌های گسترده درخصوص اهمیت حفظ اراضی کشاورزی و باغی برای ثبات تولید، تصریح کرد: بهره برداران قبل از اقدام به هرگونه تغییر کاربری برای دریافت مشاوره به امور اراضی شهرستان و مراکز جهاد کشاورزی دهستان ها مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه