English

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران:

۲۰ روستای نوشهر و نور در سیل خسارت دید

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: 20 روستای شهرستانهای نور و نوشهر بر اثر سیلاب خسارت دید و خدمات رسانی مناطق سیل زده نیز همچنان ادامه دارد.

20 روستای نوشهر و نور در سیل خسارت دید

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد توکلی در بازدید از مناطق سیل زده با بیان اینکه سیل اخیر به روستاهای شهرستان نور و نوشهر خسارت وارد کرده است، اظهار داشت: در این سیل به ۱۲ روستای بخش کجور شهرستان نوشهر، ۴ روستای بخش بلده و ۴ روستای بخش مرکزی شهرستان نور خسارت وارد شده است.

وی با اشاره به تخریب بخشی از جاده، تعدادی ابنیه در مناطق سیل زده ادامه داد: مدت جاری شدن سیل کمتر از یک ساعت بود و به حدود ۲۰ منزل مسکونی در سطح آبگرفتگی خسارت وارد شده است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران بیشترین خسارت را به بخش کشاورزی دانست و افزود: در سیل جاری شده بخش اعظم زمین‌های دشت کجور دچار آبگرفتگی شده است و به تعدادی از دامداری نیز خسارت وارد گردید.

وی با اشاره به اینکه شهر کجور نیز دچار آب گرفتگی شد و چند ساعتی با مشکل کدری آب شرب مواجه بود که رفع شد، تصریح کرد: شرایط مناطق سیل زده کاملاً پایدار است و اما خدمات رسانی به این مناطق سیل زده تا رفع کامل مشکلات شهروندان و اهالی روستاها همچنان ادامه دارد.

توکلی از استقرار دستگاه های امدادی و خدماتی از ساعات اولیه بحران در مناطق سیل زده خبر داد و خاطرنشان ساخت: قطعی آب و برق در مناطق سیل زده نداریم و پاکسازی انهار و منازل ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این بحران خسارت جانی نداشتیم، گفت: خسارت مالی مناطق سیل زده در حال برآورد می‌باشد و پس از جمع بندی نهایی اعلام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه