English

قانون نظام صنفی رایانه ای کشور باید بازنگری شود

علی اصغر یوسف نژاد خواستار بازنگری در قانون نظام صنفی رایانه ای کشور شد.

قانون نظام صنفی رایانه ای کشور باید بازنگری شود

به گزارش خبرگزاری موج، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران به موضوع جایگاه و اهمیت فناوری اطلاعات در کسب و کار و فعالیت های روزمره اشاره کرد و بیان داشت: دستیابی به فناوری اطلاعات و ارتباطات الکترونیکی باعث تحول و تحقق سریع و آسان توسعه اجتماعی، سیاسی و تبادل اطلاعات مهم و حیاتی می شود.

وی با اشاره به توسعه روزافزون فناوری اطلاعات گفت: فناوری اطلاعات و کاربردهای آن هر روز در کشور آثار خود را نمایان می سازد.

یوسف نژاد گفت: با توجه به اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، قانون نظام صنفی رایانه که جزو مصوبات مجلس است باید مورد بازنگری قرار گیرد.

وی پیشنهاد داد: با توجه به اینکه قانون نظام صنفی رایانه ای در سال ۷۹ در مجلس شورای اسلامی تصویب شده لزوم بازنگری در این قانون و آیین نامه های اجرایی آن وجود دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه برنامه ششم توسعه دولت که از برنامه های مهم کشور بوده و در حال برنامه ریزی و تدوین می باشد جهت تدوین احکام مربوط به نظام صنفی رایانه ای مساعدت و همکاری لازم از سوی وی صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران در ادامه اظهار داشت: سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان نماینده بخش خصوصی تنها نقطه تعامل با دولت بوده و بزرگترین متولی حوزه فناوری اطلاعات در بخش خصوصی است.

عباس رمدانی بیان کرد: سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران در راستای پیاده سازی اهداف نظام گام برداشته و امیدوار است با نظارت دقیق بر حسن انجام خدمات ارائه شده، تنظیم روابط بین فعالان این بخش به دفاع از حقوق اجتماعی و ارتقاء دانش فنی فعالان دست یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی