English

رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات کشور مطرح کرد:

برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی خزر به میزبانی مازندران

رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات کشور و استان مازندران گفت: درصدد هستیم تا اولین جشنواره رسانه‌ای خزر را با حضور کشورهای حوزه دریای خزر و به میزبانی مازندران برگزار کنیم.

برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی خزر به میزبانی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ساسان شیخی در آئین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای شمال کشور در محمودآباد با اشاره به اینکه خانه مطبوعات همواره سعی کرد در حوزه آموزش و برگزاری جشنواره رسانه‌ای، برنامه‌های خوبی برگزار کند، اظهار داشت: تلاش داریم تا با کمک مسئولان فرهنگی کشور و مازندران کارهای بزرگی در حوزه رسانه‌ها انجام دهیم.

وی ادامه داد: درصدد هستیم تا نخستین جشنواره رسانه‌ای خزر را با حضور کشورهای حوزه دریای خزر و به میزبانی مازندران برگزار کنیم.

رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات کشور و استان مازندران گفت: این نخستین جشنواره رسانه‌ای شمال کشور بود و طبیعتاً ممکن است اشکالاتی در آن دیده شود اما یقیناً دومین جشنواره رسانه‌ای شمال کشور با تجربه‌ای که در این دوره به دست می‌آید، با کیفیت‌تر و مطلوب‌تر برگزار خواهد شد.

فرماندار محمودآباد: محمودآباد آماده میزبانی از دومین جشنواره رسانه‌ای شمال کشور

همچنین فرماندار شهرستان محمودآباد نیز در این آئین بیان داشت: همه فرصت‌های گردشگری در محمودآباد فراهم است و با داشتن 32 کیلومتر ساحل باید توسعه گردشگری ساحلی را در این شهرستان رونق بیشتری ببخشیم.

دکتر روح الله علیزاده افزود: امروز در میدان جنگ رسانه‌ای هستیم و رسانه‌ها رسالت بسیار مهمی در این میدان دارند تا روشنگری کنند.

وی گفت: شهرستان محمودآباد این آمادگی را دارد تا دومین جشنواره رسانه‌ای شمال کشور را نیز میزبانی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه