English

رئیس سازمان محیط زیست کشور خبر داد:

طرح جامع تالاب میانکاله در دستور کار دولت / بهره‌برداری از زباله‌سوز ساری ظرف ۶ ماه آینده

رئیس سازمان محیط زیست کشور در جلسه شورای اداری مازندران گفت: تلاش بر این است تا بحث تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری ظرف مدت 6 ماه آینده انجام شود و به بهره‌برداری برسد.

طرح جامع تالاب میانکاله در دستور کار دولت / بهره‌برداری از زباله‌سوز ساری ظرف 6 ماه آینده

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی سلاجقه در جلسه شورای اداری مازندران اظهار داشت: طبق بازدیدی که داشتیم وضعیت راه روستایی، احیاء طرح تالاب میانکاله و راکد ماندن پرونده منطقه آزاد بندر امیرآباد، عدم تکمیل طرح فاضلاب گلوگاه و... درخواست جدی مردم گلوگاه بوده است.

وی با اشاره به ضرورت تجهیز راهدارخانه شهر گلوگاه و تجهیز ادارت این شهر، ادامه داد: شعار این دولت صیانت از محیط زیست است و رئیس جمهوری نیز اولویت اول خود را در سفر استان‌های شمالی مباحث محیط زیستی می‌داند.

رئیس سازمان محیط‌زیست کشور با تأکید بر اینکه طرح جامع تالاب میانکاله و احیاء این تالاب در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: ایجاد پایگاه اطفاء حریق در منطقه میانکاله در دستورکار سال 1401 دولت قرار دارد.

وی با بیان اینکه در اجرای تمام پروژه‌ها رویکرد محیط‌زیست ی باید پیوست شود، گفت: محیط‌زیست دستگاه تعاملی است و به عنوان محیط ایست مطرح نمی‌‌شود.

سلاجقه درباره آخرین وضعیت نیروگاه زباله‌سوز ساری ابراز داشت: تلاش بر این است تا بحث تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری ظرف مدت 6 ماه آینده انجام شود و به بهره‌برداری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه