English

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق غرب مازندران خبر داد:

آمادگی همه جانبه اکیپ های عملیاتی برای پایدار سازی شبکه های توزیع برق

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق غرب مازندران از آمادگی همه جانبه اکیپ های عملیاتی جهت پایدار سازی شبکه های توزیع برق غرب مازندران در پی وزش تند باد در شب گذشته خبر داد.

آمادگی همه جانبه اکیپ های عملیاتی برای پایدار سازی شبکه های توزیع برق

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ابراهیم قلی نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وزش باد گرم بسیار شدید که از ساعات ابتدایی پنجشنبه شب 12 اسفند 1400 که با سرعت 60 تا 90 کیلومتر بر ساعت مناطق مختلف غرب استان را در نوردید، موجب سقوط سقف بسیاری از ساختمانها، سقوط درختان از فواصل دور دست و همچنین افتادن اجسام خارجی بر روی شبکه های توزیع برق را به دنبال داشته که پس از وقوع این تندباد و طوفان شدید بلافاصله عملیات اصلاح، ترمیم و رفع ناپایداری شبکه ها و تأسیسات آسیب دیده آغاز و با اقدامات و عملیات ضربتی، از طولانی شدن قطع برق  شهروندان و مشترکین جلوگیری شد.

وی ادامه داد: هم اکنون با توجه به تلاش نیروهای عملیاتی توزیع برق و با استفاده از ظرفیت پیمانکاران منطقه ناپایداری های عمده برطرف شد و تلاش در جهت برق دار نمودن مشترکین باقیمانده ادامه داشته و بدینوسیله از صبر و شکیبایی مشترکین محترم قدردانی می‌شود.

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق غرب مازندران در پایان از مدیران امور رؤسای بهره برداری رؤسای بخشها، سیمبان ها ودیسپاچرها و مرکز فوریتها تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه