English

از ابتدای امسال تاکنون:

محور ساری - قائمشهر پرتردد ترین محور مازندران

رئیس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه‌های تردد شماری منصوب در محورهای مواصلاتی مازندران، محور ساری _قائمشهر پرترددترین محور استان در10 ماه اول سال جاری بوده است.

محور ساری - قائمشهر پرتردد ترین محور مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن هاشمی با اعلام این خبر اظهار داشت: به طور میانگین در هر ساعت بیش از یک میلیون و هفتصد هزار تردد از انواع وسایل نقلیه در محورهای استان مازندران ثبت شده است که اوج ترافیک در محورهای استان بین ساعت17 تا 18 بوده است در ده ماه نخست سال جاری استان مازندران پس از استان های البرز و تهران، سومین استان پرتردد کشور بوده است ولی خاطرنشان می شود در ایام تعطیلات بعضاً بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه در کشور در استان مازندران انجام می پذیرد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک میلیون و صد هزار تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده که از این میزان نزدیک به 120 هزار تماس توسط اپراتورها به طور مستقیم پاسخ داده شده است.

رئیس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: هموطنان محترم می توانند در هر ساعت از شبانه روز آخرین اطلاعات مربوط به شرایط جوی و ترافیکی و همچنین محدودیت ها و انسدادهای احتمالی در محورهای استان را از طریق تماس با سامانه تلفن گویای 141 دریافت کرده و برای سفر خود برنامه ریزی نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه