English

با حضور مسئولان استان:

درمانگاه تخصصی حضرت فاطمه الزهرا (س) فرهنگیان چالوس به بهره‌برداری رسید

آئین بهره‌برداری از درمانگاه تخصصی حضرت فاطمه الزهرا (س) فرهنگیان چالوس، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خَیِر نیک‌اندیشی که در بازسازی آن حمایت مادی و معنوی کرده است، رسماً افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

درمانگاه تخصصی حضرت فاطمه الزهرا (س) فرهنگیان چالوس به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علیرضا سعدی‌پور در این مراسم با اشاره به بازدید وزیر آموزش و پرورش و هیأت همراه از این درمانگاه تخصصی، اظهار داشت: انسان های خَیِر و نیک اندیش زیادی در کشور داریم که به ساخت فضاهای آموزشی و به ویژه، حوزه سلامت فعالیت دارند.

وی ادامه داد: 30 درصد فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی در مازندران با همت خیرین ساخته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: زبان قاصر است که از زحمات و تلاش‌های حاج رحیم قربانی خَیِر نیک‌اندیش که در بازسازی و به بهره‌برداری رساندن این درمانگاه تلاش فراوانی کردند و ما قدردان همه خَیِران و همچنین ایشان هستیم که در امر فضاهای آموزشی و تربیتی حضوری فعالانه دارند.

همچنین رئیس آموزش و پرورش چالوس نیز با قدردانی از این عمل خیرخواهانه، بیان داشت: 14 ماه تلاش شبانه‌روزی برای بازسازی ساختمان سابق آموزش و پرورش چالوس جهت تبدیل به درمانگاه فرهنگیان صورت گرفت.

مهدی سام دلیری افزود: در برخی بازه زمانی در این چند ماه اخیر، حتی تا 60 نیروی فعال در امر بازسازی مشغول به فعالیت بودند.

وی عنوان داشت: تصمیم بر این بود تا این درمانگاه به نام حاج رحیم قربانی خیر نیک اندیش نامگذاری شود اما ایشان نپذیرفتند و اعلام کردند به نام حضرت فاطمه الزهرا (س) مزین شود و امروز نیز شاهد بهره‌برداری از این درمانگاه تخصصی در شهرستان چالوس هستیم.

رئیس آموزش و پرورش چالوس ابراز داشت: محیط‌های آموزشی مختلفی در شهرستان چالوس با کمک همین خیرین بازسازی شد و من شخص سرمایه‌گذاری به معرفت ایشان ندیدم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه