English

رضا موسوی نیا:

حدود ۷۰ درصد از واحدهای مسکن روستایی استان، نیازمند بازسازی هستند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: بنا بر اعلام رسمی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار است میزان تسهیلات برای ساخت مسکن روستایی افزایش یابد.

حدود ۷۰ درصد از واحدهای مسکن روستایی استان، نیازمند بازسازی هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا موسوی نیا مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از حدود ۴۸۶ هزار واحد مسکن روستایی موجود در استان ۳۳۰ هزار واحد نیازمند بازسازی و احداث مجدد است.

موسوی نیا در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: از سال ۱۳۸۴ تاکنون ۱۵۶ هزار واحد مسکونی روستایی خراسان رضوی با بهره گیری از تسهیلات حمایتی بنیاد مسکن بازسازی و تجدید بنا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: بنا بر اعلام رسمی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار است میزان تسهیلات برای ساخت مسکن روستایی افزایش یابد و از ۱۰۰ میلیون تومان برای هر واحد به ۲۰۰ میلیون تومان با کارمزد پنج درصد و دوره بازپرداخت ۲۰ ساله برسد.

وی اظهار کرد: سهمیه تعیین شده برای دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیونی تومانی به منظور احداث مسکن روستایی ۱۶ هزار فقره است که به محض اعلام به استان، روند ثبت نام از متقاضیان و پرداخت آن آغاز می شود.

موسوی نیا در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: این تسهیلات با همکاری بانکهای عامل، با کارمزد پنج درصد و دوره بازپرداخت ۲۰ ساله و تضامین زنجیره ای به متقاضیان پرداخت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه