English

سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا خبر داد:

بهره برداری از بقعه امامزاده علی ابن ابراهیم (ع) تا پایان سال ۹۹

سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا از بهره‌برداری از بقعه امامزاده علی ابن ابراهیم (ع) تا پایان سال99 خبر داد.

بهره برداری از بقعه امامزاده علی ابن ابراهیم (ع) تا پایان سال 99

امرالله اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با بیان اینکه تخریب و بازسازی بقعه امامزاده علی ابن ابراهیم (ع) یکی از پروژه‌های مهم اجرایی در این منطقه است، اظهار داشت: این بقعه به صورت کامل تخریب و در دست بازسازی است.

وی با بیان اینکه عملیات سفت کاری و سازه بقعه امامزاده علی ابن ابراهیم (ع) به پایان رسیده است، افزود: در حل حاضر در مرحله سفید کاری این پروژه هستیم.

سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا ادامه داد: برای اجرای عملیات سفت کاری که درمجموع 800 متر مربع است، یک میلیارد ریال هزینه خواهد شد که این اعتبار از محل نذورات امامزاده و کمک خیریه تامین شده است.

وی با بیان اینکه پس از عملیات سفیدکاری، سنگ کاری و کف سازی انجام می‌شود، اضافه کرد: در صورت مشارکت خوب خیران و تامین اعتبار این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

امرالله اصغری همچنین به اجرای عملیات کاشی کاری و آجرنما رواق بیرونی امامزاده ابوسعید روستای دستجرد بخش جرقویه علیا به مساحت تقریبی 350 مترمربع اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان از محل درآمد موقوفات و کمک خیران در حال اجرا است.

سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا اضافه کرد: پیش بینی میشود تا پایان آبان ماه سال جاری این پروژه به پایان برسد.

امامزاده ابراهیم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه