English

رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد:

دستگیری زوج کلاهبردار میلیاردی در ساری

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری زوج کلاهبردار میلیاردی با شیوه و شگرد استفاده از سند مجعول در ساری خبر داد.

دستگیری زوج کلاهبردار میلیاردی در ساری

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده کلاهبرداری با شیوه و شگرد استفاده از سند مجعول و فروش مال غیر، مراتب در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیسی اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری از مالباخته مشخص شد، احدی از مشاوران املاک، قطعه زمین دستدارمی واقع در شهر ساری را به شاکی پرونده معرفی و پس از تشریفات صورت گرفته، شخصی به همراه همسرش به عنوان فروشنده زمین با ارائه فروشنامه و سند مالکیت در مشاور املاک حاضر و قرارداد خرید زمین به مبلغ جمعاً 10 میلیارد و 800 میلیون ریال در سه فقره چک بابت ثمن معامله تنظیم و مبالغ چک های صادره در موعد مقرر توسط فروشنده دریافت شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: مالباخته پس از گذشت یک هفته از خرید زمین، به محل مورد ثمن معامله مراجعه و در تحقیقات به عمل آورده از همسایگان پی به جعلی بودن اسناد ارائه شده از سوی فروشنده می برد و برای تکمیل تحقیقات خود به اداره ثبت مراجعه و متوجه جعلی بودن کلیه اسناد و مدارک می شود.

وی افزود: با توجه به حضور مالباخته در پلیس آگاهی و تنظیم شکوائیه، مراتب به استحضار بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب ساری رسید که دستور جلب با اختیارات ورود به منزل و مخفیگاه و همچنین توقیف خودروی آنان را صادر کرد.

سرهنگ قیصری با اشاره به اینکه مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و با همکاری مأموران یگان امداد میاندورود، متهمان را دستگیر و خودروی آنان را توقیف کردند، خاطرنشان ساخت: متهمان با تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی و با قرار وثیقه 25 میلیاردی روانه زندان شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی