English

در راستای افزایش آمادگی نیروهای شهرداری صورت می گیرد:

اجرای مانور عملیاتی مواجهه با بحران احتمالی فصل سرما

تجهیز امکانات و آماده‌باش واحدها و اکیپ‌های خدماتی و عملیاتی و مانور ارتقاء سطح آمادگی در برابر مخاطرات فصل سرما در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

اجرای مانور عملیاتی مواجهه با بحران احتمالی فصل سرما

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در جلسه‌ای که با حضور شهرداران مناطق، رؤسای سازمان‌ها و مدیران شهرداری برگزار شد آمادگی تمامی نیروهای مجموعه شهرداری با به‌ کارگیری تجهیزات و امکانات موجود برای مقابله با بحران‌های احتمالی ناشی از بارش‌ها و برودت هوا مورد تأکید قرار گرفت.

همچنین به‌ منظور آمادگی هرچه بیشتر برای مقابله با بارندگی‌های ناگهانی و نیز پیشگیری از بروز بحران احتمالی در شهر، دستورات لازم برای آماده‌باش واحدها و اکیپ‌های خدماتی و عملیاتی شهرداری صادر شد.

مقرر شد سازمان‌ها و شهرداری‌های مناطق تمهیدات لازم را برای بسیج تمامی امکانات، ماشین‌آلات و نیروهای خدماتی و عملیاتی اتخاذ کنند و مانور افزایش آمادگی نیروهای شهرداری برای مقابله با بحران‌های احتمالی در روزهای آتی برگزار شود.

هرس شاخه‌های مزاحم درختان، ترمیم و لکه‌گیری سریع و به‌ موقع برخی چاله‌های موجود در معابر، خرید نمک، لایروبی کانال‌ها و جوی آماده‌سازی ناوگان و اکیپ‌های عملیاتی و خدماتی سازمان موتوری، معاونت خدمات شهری و آتش‌نشانی شهرداری از دیگر موضوعات مطرح‌شده برای ورود به فصل سرما بوده است.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در نشست با شهرداران به در پیش بودن زمستان و بارش باران در این فصل اشاره و تأکید کرد که شهرداران برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی آمادگی داشته باشند تا غافلگیر نشوند، شهرداری ساری ضمن توجه به تأکید مدیریت ارشد استان این مهم را مورد توجه قرارداد و خود را برای هرگونه بحران احتمالی آماده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه