English

جانشین فرمانده پایگاه بسیج شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبر داد:

برگزاری مانور خودحفاظتی در آبفای استان اصفهان

جانشین فرمانده پایگاه بسیج شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از برگزاری مانور خودحفاظتی در آبفای استان اصفهان خبر داد.

برگزاری مانور خودحفاظتی در آبفای استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، به همت پایگاه مقاومت بسیج و دفاتر حراست، حفاظت فیزیکی و پدافند غیر عامل آبفای استان اصفهان مانور خود حفاظتی ادارات و کارخانجات با شعار "پدافند مردم محور، ایران قوی و آماده" برگزار شد.

در این مانور که با مشارکت یگان عملیات سپاه ناحیه امام صادق (ع) به اجرا درآمد آمادگی نیروی انسانی و حفاظت فیزیکی، واکنش سریع کارکنان، تجهیزات ایمنی ساختمان، مولدهای برق اضطراری، آمادگی کارکنان در امداد رسانی و کمک‌های اولیه، پیش بینی محل امن برای استقرار نیروها و هدایت ارباب رجوع به محل امن، تمرین و ارزیابی شد.

جانشین فرمانده پایگاه بسیج شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در خصوص نحوه اجرای این رزمایش گفت: در ابتدا همه نقاط هدف توسط واحد حراست شناسایی شد و با تشکیل تیم ها و سازماندهی نیروها، رزمایش در همه شهرستان ها، با هماهنگی سپاه به اجرا درآمد.

احمد نظری افزود: این رزمایش با سناریو و زمان بندی متفاوت در سه محور مقابله با نفوذ به اماکن، مقابله با سرقت از تاسیسات و مقابله با خرابکاری در داخل تاسیسات اجرا شد.

 وی ادامه داد: در این رزمایش بررسی وضعیت پشتیبانی، تهیه امکانات لازم و همکاری نیروهای بسیجی با نیروهای حراست در موارد اضظراری به منظور بالا بردن سطح ایمنی از تأسیسات و اماکن مد نظر بود.

جانشین فرمانده پایگاه بسیج شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد: درخاتمه این رزمایش، نقاط آسیب پذیر اماکن و تأسیسات شناسایی و مورد ارزیابی قرار گرفت تا در زمینه  بهبود و رفع آن برنامه‌ریزی های لازم صورت گیرد.

به گزارش موج؛ این مانور با دستور مدیر عامل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج  با رمز «یا ابوالفضل العباس» در تاریخ 16 آبان ماه جاری از ساعت 13 تا 16:30 دقیقه به طور همزمان در محل ستاد مرکزی و ادارات خودگردان آبفای استان اصفهان برگزار شد.

مانور ابفا اصفهان2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه