English

مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در شرکت آبفا استان اصفهان برگزارشد

مراسم بزرگداشت سردار بزرگ اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به دست آمریکای جنایتکار آمریکا در شرکت آبفا استان اصفهان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در شرکت آبفا استان اصفهان برگزارشد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان ضمن تسلیت جنایت تروریستی آمریکا در سانحه دلخراش هوایی اخیر کشور گفت: باید همه بر این امر واقف باشیم هم اکنون که کشور در امنیت کامل به سر می برد به برکت وجود سردار سلیمانی و همرزمان ایشان بوده است هیچگاه نباید خدماتی را که سپاه به نظام و مردم ارائه نمود را فراموش کنیم.

هاشم امینی با بیان اینکه ما بعنوان سقایان مردم جنایت تروریستی آمریکا را محکوم می کنیم افزود: فعالان صنعت آبفا بعنوان سقایان مردم ،جنایت تروریستی آمریکا را محکوم و همدردی خود را با بازماندگان سانحه دلخراش هوایی اخیر اعلام می کنیم .

وی افزود: وحدت و همدلی که در جامعه وجود دارد را باید قدر بدانیم و با همبستگی و وحدت در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم تا در نهایت این نظام به صاحب اصلی  آن تقدیم گردد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان در این مراسم با برشمردن امتیازات برجسته سردار شهید سپهبد سلیمانی، گفت: حاج قاسم عزیز در عین آنکه مجاهد، طراح، هوشمند، فرمانده و فاتح بود، با الگوگیری از حضرت صدیقه کبری سلام‌الله‌علیها، نسبت به ولایت کاملاً مطیع و فرمانبردار بود و شهادت او نیز مانند حیاتش، موجب عزت اسلام و انقلاب شد.

در ادامه این مراسم فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه در استان اصفهان،یزد و چهارمحال بختیاری گفت: در چند سال اخیر شرکت آبفا استان اصفهان با مدیریت همه جانبه مسئولین توانست به رغم چالش هایی که در زمینه تامین آب شرب در استان وجود داشت آب شرب مردم را پایدار تامین نماید که این امر جای تقدیر و تشکر دارد .

سردار حاج جواد استکی افزود: خدمت به مردم یکی از عبادتهای خالص خداوندمی باشد که در این زمینه فعالان صنعت آبفا با خدمات رسانی بی وقفه به مردم بسیار موفق عمل کردند.

وی با بیان اینکه راهبردهای دفاعی و امنیتی کشور برگرفته از اندیشه های امام (ره) بوده عنوان کرد:مکتب دفاعی و امنیتی کشور برگرفته از اندیشه های امام(ره) بوده که در دنیا بی نظیر می باشد همچنین انقلاب ایران تنها انقلابی در دنیا می باشد که معنوی و اسلامی می باشد حاکمیت آن با سازوکارهای انقلاب های دیگر در دنیا متفاوت بوده است.

استکی افزود: اندیشه های انقلاب اسلامی برگرفته از خدا و قرآن ،حدیث ،روایت و آموزه های دینی است و این مکتب الهی است.

وی گفت: در دوران انقلاب اسلامی بیش از ۴۰۰ تن از فرمانده های نیروهای مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شدند اما سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی متفاوت تر از بقیه برای نظام بوده است و این خیلی درد ناک است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه گفت: سردار سپهبد قاسم سلیمانی قبل از وقوع جنگ تحمیلی در منطقه کردستان در حال دفاع از کیان جمهوری اسلامی بوده و این رویه  را تا لحظه شهادت ادامه داد و جهبه مقاومت خط شکن دسیسه های اسکتبار جهانی بود ،مطمئن باشید راه این سردار بزرگ اسلام تداوم خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه