English

استاندار مازندران تأکید کرد:

آمادگی کامل دولت برای حمایت از نخبگان

استاندار مازندران با اشاره به اینکه بسیجیان در شرکت‌های دانش‌بنیان در سال‌های اخیر با تشکیلات مستقل، اقدامات خوبی را انجام دادند، گفت: دولت آمادگی دارد تا از جوانان و نخبگان حمایت کند تا کارهایشان را به نتیحه برسانند.

آمادگی کامل دولت برای حمایت از نخبگان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور همزمان با هفته گرامیداشت بسیج، در حاشیه بازدید از نمایشگاه اسوه در حسینه عاشقان کربلای مرکز استان با اشاره به اینکه بسیجیان در شرکت‌های دانش‌بنیان در سال‌های اخیر با تشکیلات مستقل، اقدامات خوبی را انجام دادند، اظهار داشت: در این راستا نخبگان زیادی اختراعات خود را ثبت کرده و مورد حمایت هم قرار گرفتند، اکنون هم دولت آمادگی کامل دارد تا از جوانان و نخبگان حمایت کند تا کارهایشان را به نتیحه برسانند.

وی با بیان اینکه تلاش و همتی که اینجا در بین مجموعه بسیج دیدم مرا به‌یاد روزها و خاطرات خوب شلمچه انداخت، ادامه داد: آن روزها بچه‌ها در مسیر دیگری از دفاع سخت برای حفظ نظام تلاش می‌کردند؛ اکنون هم بسیجیان به این صورت فعال هستند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه امروز بسیجیان در جبهه نرم برای رفع تحریم‌ها، مانع‌زدایی و حل برخی از مشکلات کشور تلاش می‌کنند، افزود: در این نمایشگاه ابتکارات جالبی را از بسیجیان شاهد بودیم، امیدواریم که خداوند به ما کمک کند تا از نخبگان بسیجی حمایت کنیم، تا کارها را به نتیجه و تولید انبوه برسانند.

حسینی پور در پایان تأکید کرد: اینجا در بین نوجوانان و جوانان نخبه، با انگیزه و پرشور، روحیه خاص بسیجی مشهود است و اینها در حوزه اقتصاد مقاومتی که از تأکیدات مقام معظم رهبری است پیشگام هستند و این موضوع باعث افتخار استان مازندران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه