English

اعلام حمایت ۱۱۰۰ نفر از اساتید دانشگاههای خراسان رضوی از آیت الله رییسی

رییس ستاد دانشگاهیان آیت الله رییسی اعلام کرد: حمایت قاطع ۱۱۰۰ نفر از اساتید برجسته دانشگاههای خراسان رضوی مبنی بر حمایت از آیت الله رییسی در انتخابات به عنوان مرجع قابل قبول در توسعه و شکوفایی کشور به همراه بیانیه صادره و امضاء این اساتید.

اعلام حمایت ۱۱۰۰ نفر از اساتید دانشگاههای خراسان رضوی از آیت الله رییسی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رییس ستاد دانشگاهیان آیت الله رییسی بیان کرد: بیانیه اساتید دانشگاه‌های استان خراسان رضوی در خصوص ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و حمایت از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی.

متن این این بیانه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی(ره): مسئله، مسئله ریاست جمهور نیست؛ مسئله، مسئله اسلام است؛ مسئله، مسئله قواعد اسلام است؛ مسئله، مسئله حیثیت اسلام است و مسئله‌ای است که باید ما همه به آن اهمیت بدهیم.

ضمن سلام و تحیت به ملت بزرگوار ایران اسلامی، به ‎عنوان بخشی از جامعه دانشگاهی ایران، نظرات خود را درباره انتخابات مهم و سرنوشت ‎ساز ریاست جمهوری به ‎شرح ذیل اعلام می‎داریم:

ما اساتید دانشگاهای خراسان رضوی بر این باوریم که انتخابات، مظهر تجلی جمهوریتِ نظام اسلامی است و امنیت ملی و شکست فشارهای حداکثری اقتصادی بر کشور، در گروِ مشارکت هوشمندانه و پرشور مردم عزیز ایران با هر گرایش و سلیقه‌ای در انتخابات ریاست‎ جمهوری و نیز مجلس خبرگان و شوراهای شهر و روستا است. در شرایط حاضر، مشارکت جدی در انتخابات پیش‌رو را علاوه بر اثرگذاری بر افزایش امنیت و اقتدار ملی، اَدای دِین نسبت به شهیدان وطن و تاریخ پرافتخار اسلام و ایران می‌دانیم.

بنابراین ملت عزیز ایران را به بهره‌گیری از حق مشروع و قانونی خود در تعیین سرنوشت‌شان و پاسخگو کردن منتخب ملت ایران، در طول دوران مسئولیتش دعوت می‌کنیم.

ما به‌ عنوان بخشی از جامعه ایران زمین، ضمن احترام به هر هفت کاندیدای مورد تأیید شورای محترم نگهبان، که خود را در معرض رأی ملت بزرگ ایران قرار داده‌اند؛ باعنایت ‎به شرایط و نیازهای مهم کشور در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و بین‌المللی و با توجه ‌به توانمندی‌ها و تجارب ارزشمندِ مدیریتی آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در عرصه‎ های مختلف همچون آستان قدس رضوی و قوه قضاییه، حمایت خود را ایشان اعلام می‌داریم و بر این باوریم که رویکرد ایشان، احیای ظرفیت‌های بالقوه داخلی و خارجی کشور در جهت نیرومندسازی و مقاوم سازی اقتصاد با رویکرد برون‌گرایی بوده است و به امید خداوند مهربان، می‌تواند با دیپلماسی اقتصادی فعال و بهبود فضای کسب‌وکار، رونق اقتصادی را به کشور بازگرداند.

ما جامعه دانشگاهیان بر این باوریم که گردش مدیریت‌ها، لازمه پویایی جامعه است و ایران عزیز در دوران‌های مختلف مدیریتی خود دارای تجارب موفق و ناموفقی است که حاصل از مجموع عملکردهای جریانات مختلف فکری و سیاسی است.

بنابراین رئیس ‎جمهور منتخب می بایست نقاط قوت دولت‌های گذشته را ادامه دهد و نقاط ضعف دولت‌های گذشته را از بین ببرد و شایسته است ضمن حفظ سرمایه‌های مدیریتی و تجربیات گذشته در هم افزایی و رسیدن به راه های صحیح و تخصصی در رفع موانع  کوشا باشد. http://yun.ir/jn8z99

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حسن شاهرخی

    همه مردم شریف ایران عزیز اسلامی در روز جمعه بیست و هشتم خرداد ماه هزار و چهارصد با حضور یکپارچه و حداکثری پای صندوقها و رأی به اصلح برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب ثبت و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان داخلی و خارجی انقلاب ایران اسلامی خواهند زد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه