English

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

کسب سه مدال رنگارنگ در دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از کسب سه مدال رنگارنگ توسط دانش‌آموزان مازندرانی در دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو خبر داد.

کسب سه مدال رنگارنگ در دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علیرضا سعدی پور با بیان اینکه مرحله اول دوازدهمین دوره المپیاد نانو در مرداد ماه سال جاری برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 500 نفر از مرحله اول که حائز شرایط بودند، به دومین مرحله این رقابت راه یافتند.

وی ادامه داد: مرحله دوم این رقابت در 18 شهریور ماه در 45 حوزه در سراسر کشور برگزار شد که 30 نفر وارد مرحله نهایی (عملی) المپیاد دانش آموزی نانو شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تأکید بر اینکه مرحله نهایی این دوره از 20 آبان ماه آغاز شد و تا روز جمعه 28 آبان ماه ادامه داشت، خاطرنشان ساخت: المپیاد دانش‌آموزی نانو رویداد مورد تأیید بنیاد ملی نخبگان است و در راستای تفاهم‌‌نامه میان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، در سال جاری با همکاری و هماهنگی این دو نهاد برگزار شده است.

وی با تبریک این موفقیت به جامعه فرهنگیان استان مازندران گفت: محمدعلی کاظمی از مرکز شهید بهشتی ساری1 برنده مدال نقره، کیارش غلامپور از مرکز تیزهوشان شهید بهشتی بابل برنده مدال نقره و مهیار معصومی از مرکز تیزهوشان شهید بهشتی بابل برنده مدال برنز شدند.

به گزار موج مازندران، المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو فعالیتی است که از سوی ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود و این رقابت ترکیبی از رقابت همزمان در حیطه تئوری و عملی در حوزه نانو فناوری است.

تاکنون یازده دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو در مراحل مختلف به صورت آزمون تئوری در سطح کشور و یک اردوی علمی - عملی برای برگزیدگان مراحل تئوری برگزار شده است و برگزیدگان نهایی با توجه به آزمون‌های مرحله عملی معرفی شده‌اند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه