English

در ادامه افتخارآفرینی های فرهنگی مازندران:

چهار مازندرانی برگزیده و شایسته تقدیرجام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان

برگزیدگان پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک ونوجوان سال 1400 - 1399 معرفی شدند که 4 مازندرانی در میان برگزیدگان حضور دارند.

چهار مازندرانی برگزیده و شایسته تقدیرجام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیین اختتامیه پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان سه شنبه 12 مردادماه 1400 به صورت مجازی و آنلاین با حضور دکتر عباس صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر محسن جوادی معاون امور فرهنگی این وزارتخانه، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، علیرضا اسماعیلی مشاور اجرایی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ابراهیم حیدری مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و دبیر پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این باره اظهار داشت: پنجمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان که از اوایل پاییز سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرده بود، به پایان رسید.

عباس زارع ادامه داد: از بین 27 هزار باشگاه با 450 هزار عضو که در 1960 شهر و روستا تشکیل‌شده بود، نامزدهای مرحله ‌نهایی این برنامه از سوی هیأت داوران آن اعلام شدند که در میان این راه یافتگان، 7 مازندرانی حاضر بودند که هیأت‌ داوران پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان پس از آثار رسیده به دبیرخانه مرکزی، تعداد 40 باشگاه، 40 نامه به نویسنده و 40 فیلم کوتاه معرفی کتاب را به‌ عنوان نامزدهای راه‌یافته به مرحله نهایی اعلام کرد و در نهایت با اعلام برگزیدگان نهایی ، 4 باشگاه های مازندرانی برگزیده و شایسته تقدیر شدند.

اسامی افراد و باشگاههای برگزیده و شایسته تقدیر پنجمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان از استان مازندران:

1- در بخش باشگاههای مهد کودک فعال پنجمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان، مهد کودک تتی از شهرستان نور به تسهیلگری سکینه یزدانی برگزیده شد.

2-  در بخش باشگاههای کتابخوانی، باشگاه کافه کتاب شاهد به تسهیلگری صدیقه لطفی از شهرستان آمل شایسته تقدیر شد.

3- در بخش مدارس فعال ، مدرسه حضرت قائم عج به تسهیگری زهرا کلاگر از شهرستان نور برگزیده شد.

4- در بخش معرفی رابطان فعال شهرستانی حمیدرضا کوزه گر کالجی از شهرستان  نور انتخاب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه