English

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران خواستار شد؛

توسعه کمی و کیفی مدارس علوم و معارف اسلامی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران خواستار توسعه کمی و کیفی مدارس علوم و معارف اسلامی در استان شد.

توسعه کمی و کیفی مدارس علوم و معارف اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی دهقان در نشست فصلی مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی استان که در راستای پایش عملکرد و توجه به چالش‌های اینگونه مدارس به میزبانی مدرسه عالی شهید مطهری ناحیه 2 ساری برگزار شد، اظهار داشت: باید به سمت توسعه کمی و کیفی مدارس علوم و معارف اسلامی رفت.

وی با اشاره به شهرستان‌ها و مناطقی که هنوز مدارس معارف اسلامی در آن تأسیس نشده است، ادامه داد: با ارتباط و تعامل گسترده با سازمان تبلیغات و حوزه‌های علمیه بستر لازم برای تأسیس و توسعه مدارس معارف اسلامی را فراهم شود چرا که مدارس علوم و معارف اسلامی یکی از مراکز مهم تربیت دانش‌آموزان تمام ساحتی مورد توجه سند تحول بنیادین است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران تربیت مورد نظر در این گونه مدارس را در تراز جمهوری اسلامی دانسته و گفت: 628 دانش‌آموز پسر و دختر در مدارس معارف اسلامی استان مشغول به تحصیل هستند که ضرورت دارد از همه ظرفیت‌ها برای راه‌اندازی مدارس جدید، افزایش دانش‌آموزان و ارتقاء کیفیت آموزش مدارس معارف اسلامی استفاده شود.

این مقام مسئول از مدیران و مشاوران مدارس متوسطه اول خواست خانواده‌ها و دانش‌آموزان را از ظرفیت‌های بالای ادامه تحصیل در مدارس معارف آگاه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه