English

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر خبر داد:

ابطال سند ۳۱ هکتار از زمین‌های تحت اختیار شرکت آزاد راه تهران شمال در کلاردشت

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر گفت: سند 31 هکتار از زمین‌های تحت اختیار شرکت آزاد راه تهران شمال در شهرستان کلاردشت باطل شد.

ابطال سند 31 هکتار از زمین‌های تحت اختیار شرکت آزاد راه تهران شمال در کلاردشت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عبدالرضا سنگاری اظهار داشت: اسناد 31 هکتار از زمین‌های ملی جنگلی واقع در پلاک97 فرعی از هشت اصلی منطقه پی قلعه و تبرسو شهرستان کلاردشت به سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری این منطقه باز گردانده شد.

وی ادامه داد: این اقدام در پی اجرای بند 6 توافق نامه آذر سال94 بین وزیر جهاد کشاورزی و رئیس بنیاد مستضعفان در رابطه با تعیین تکلیف نهایی زمین‌های ملی و دولتی که پارسال در اختیار شرکت مجری ساخت طرح آزادراه تهران شمال قرار گرفته بود، به اجرا درآمد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام گرفته این اداره کل و حمایت‌های معاون محترم وزیر و ریاست سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور و همکاری و پیگیری دکتر فرضی مدیرکل محترم منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز همزمان پس از ابطال اسناد 31 هکتارجنگل کلاردشت به مساحت 17 هکتار از اراضی ملی فاقد هرگونه پوشش جنگلی واقع در منطقه لانیز در استان البرز به شرکت آزاد راه تهران شمال انتقال داده شد.

به گزارش موج مازندران، بر اساس مصوبات سال‌های 75، 82 و 83 هیأت وزیران بخشی از زمین‌های ملی و دولتی در حوزه استان‌های تهران، البرز و مازندران در اختیار شرکت مجری ساخت طرح آزادراه تهران شمال قرار گرفته و با مصوبه دولت برای تأمین هزینه‌های ساخت آزاد راه به مجری طرح مربوطه واگذار شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه