English

در ۸ ماه نخست سال جاری صورت پذیرفت:

افزایش ۱۹ درصدی جابجایی مسافر در مازندران

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در 8 ماه نخست سال جاری افزایش 19 درصدی جابجایی مسافر و 18 درصدی سفر در مازندران نسبت به مدت مشابه سال گذشته صورت پذیرفت.

افزایش 19 درصدی جابجایی مسافر در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی نصیری با اشاره به اهمیت ناوگان مسافری استان که حاصل تردد بالای مردم است، اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد 2 میلیون 346 هزار و 867 نفر مسافر درون و برون استانی توسط 552 هزار و 502 دستگاه ناوگان اتوبوس، سواری و مینی‌بوس پلاک عمومی جابجا شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد 13 پایانه عمومی مسافری،  8 انجمن صنفی کارفرمایی،  7  انجمن صنفی کارگری، 7هزار و 448 راننده مسافری و 5 هزار و 780  دستگاه ناوگان مسافری در استان به هموطنان عزیز خدمات ارائه می دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان داشت: در راستای اجرای طرح کنترل فعالیت ناوگان حمل و نقل مسافر در محورها و مقابل پاسگاههای پلیس راه استان، در طی این مدت بیش از 500 مورد طرح کنترل فعالیت ناوگان مسافری با حضور مشترک همکاران اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل و پرسنل محترم و زحمت کش پلیس راه نیروی انتظامی صورت پذیرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه