English

فرماندار چالوس تاکید کرد:

ضرورت رفع مشکلات شهرک صنعتی مرزن آباد

فرماندار چالوس بر ضرورت رفع مشکلات شهرک صنعتی مرزن آباد در راستای حمایت از تولیدات داخلی تاکید کرد.

ضرورت رفع مشکلات شهرک صنعتی مرزن آباد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سید رسول حسینی در نشست با اعضای هیات امنای شهرک صنعتی مرزن آباد اظهار داشت: تولید یکی از موضوعات مهم در کشور محسوب شده به طوری که مقام معظم رهبری در سالهای اخیر شعار سال را بر مبنای تولید اعلام فرمودند لذا بر ما واجب است موانع تولید را رفع کنیم.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی مرزن آباد از ظرفیت خوبی برخوردار است و کارخانه های مناسبی نیز در آنجا سرمایه گذاری کرده اند که باید مشکلات آنها رفع شود.

حسینی بیان داشت: یکی از مشکلات مهم این شهرک صنعتی عدم تردد کامیون برای انتقال تولیدات و وارد کردن مواد اولیه به وسیله خودروهای سنگین از مسیر جاده چالوس بوده که مقرر شد در این زمینه مکاتبه ای با استانداری صورت گیرد تا بتوانیم با مجوز تردد در زمان های خاص این مشکل مرتفع شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس اذعان داشت: در حوزه زیر ساختی اعم از آب ، برق و گاز مشکلاتی در شهرک صنعتی مرزن آباد وجود دارد که باید با برگزاری جلسات شهرستانی نسبت به رفع آنها اقدام کرد وو رفع موانع تولید باید در الویت همه ادارات و نهادها باشد که به تولید کنندگان کمک کنند.

حسینی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی مرزن آباد بحث تسهیلات بانکی و مشکلاتی است که با بانک ها دارند که جلسه ویژه ای با حضور بنگاههای اقتصادی ، صنایع و سرمایه گذاران با روسای بانک ها در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: کارگروه رفع مشکلات شهرک صنعتی مرزن آباد با حضور هیات امنای این شهرک و مسئولین مربوطه به صورت ماهانه برگزار تا مشکلات و موانع توسعه ای اینن شهرک مطرح و برای رفع آن اقدام شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه