English

جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران:

سپاه کربلا با ۱۱ هزار برنامه به استقبال دهه فجر می رود

جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران گفت: ۱۱ هزار برنامه ویژه ایام الله دهه فجر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین در بستر مجازی در سپاه کربلا مازندران انجام می‌شود.

سپاه کربلا با ۱۱ هزار برنامه به استقبال دهه فجر می رود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران سرهنگ حسین محمد رضایی در نشست خبری به مناسبت ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: ۱۱ هزار برنامه ویژه ایام الله دهه فجر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین در بستر مجازی در سپاه کربلا مازندران انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ۳۹ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های دهه فجر اختصاص یافته که در این ایام افتتاح خواهند شد.

محمد رضایی بیان داشت: با همکاری نیروی انتظامی مازندران در ایام دهه فجر رزمایش دسته‌های رزمی بیت المقدس در ۲۲ شهرستان استان انجام خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر هم به صورت حضوری و هم در بستر مجازی انجام می‌شوند افزود : هزار و ۳۳۷ برنامه دیدار با خانواده شهدا، ۶۵۹ دیدار با ایثارگران و ۵۱۵ مراسم تکریم شهدا در دستور کار قرار گرفته است.

رضایی با بیان اینکه ۹۶۲ مسابقات ورزشی انفرادی در دهه فجر انجام خواهد شد، گفت: ورزش‌هایی همچون دارت و تیراندازی با رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی در مازندران انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۵ ساختمان پایگاه مقاومت بسیج با اعتبار ۴۲۵ میلیون تومان در استان افتتاح خواهد شد، گفت: این ساختمان‌ها در بابل، گلوگاه، نکا و دوتای آن‌ها در ساری قرار دارند.

رضایی افزود : ۴۷ باب خانه برای افراد زیر پوشش کمیته امداد، ۸ باب هم بر‌ای افراد زیرپوشش بهزیستی و ۱۱۵ پروژه عمرانی محرومیت زدایی در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایران تا قبل از بهمن ۵۷ زیر پرچم آمریکا بود، گفت: امروز این کشور از لحاظ سیاسی مستقل و تصمیم گیرنده بوده و اگر در راه انقلاب توقف کنیم آینده شومی در انتظار ما خواهد بود.

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه کشور ما سختی‌های متعددی را در تاریخ پشت سر گذاشته است، افزود: مردم ما با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توصیه‌های متخصصان ویروس کرونا را پشت سر خواهد گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه