English

استاندار مازندران خبر داد:

افزایش زراعت چوب در مازندران

استاندار مازندران گفت: طرح زراعت چوب با ایجاد یک عزم همگانی در مدیران استانی ، شهرستانی و تشکل‌های بخش خصوصی در حال اجرا است.

افزایش زراعت چوب در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان در  حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی با اشاره به سرمایه گذاری در حاشیه رودخانه‌های استان مازندران اظهار داشت: سرمایه گذاری در این بخش با ابهام و اشکالات حقوقی روبرو است که بزودی با رفع این معضلات شاهد اجرای چندین طرح گردشگری در حاشیه رودخانه‌های استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: طرح زراعت چوب در استان ۲ساله اجرا می‌شود که در مرحله نخست تا پایان امسال ۲هزار هکتار عرصه نهال کاری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح زراعت چوب از گلوگاه تا رامسر را شامل می‌شود گفت: ۲هزار هکتار دیگر از عرصه‌های استان سال آینده نهالکاری می‌شود.

حسین زادگان افزود: این طرح در حاشیه‌های جاده‌های استان، آببندان ها، آرامستان‌ها، وورودی شهر‌ها و روستا‌ها، محیط‌های علمی، آموزشی، دانشگاهی و پادگان‌ها اجرا می‌شود که علاوه بر حفظ و سلامت محیط زیست، مواد اولیه صنایع سلولزی استان به چوب را تامین خواهد کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه مشکلی در تامین نهال وجود ندارد ، گفت: حفظ و نگهداری نهال های کاشته شده  با مشارکت بخش خصوصی و منابع طبیعی غرب و مرکزی استان در سطح استان بسیار مهم است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی