English

شهردار نوشهر:

کلنگ احداث پل جدید و بزرگ «ماشلک» نوشهر به زمین زده شد

شهردار نوشهر گفت: پس از افتتاح و بهره‌برداری از نیروگاه زباله‌سوز نوشهر، کلنگ احداث پل جدید و بزرگ «ماشلک» نوشهر با اعتبار اولیه ۳۸ میلیارد تومان به زمین زده شد.

کلنگ احداث پل جدید و بزرگ «ماشلک» نوشهر به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی امانی در آئین کلنگ‌زنی این پروژه بزرگ درون شهری که پس از افتتاح و بهره‌برداری از نخستین نیروگاه زباله‌سوز شمال کشور در نوشهر با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: امروز کلنگ احداث پل جدید و بزرگ «ماشلک» نوشهر نیز به زمین زده شد و این یک پروژه  بزرگ و شاخصی است و امیدواریم در زمان مقرر بتوانیم این پل را به بهره‌برداری برسانیم.

کلنگ احداث پل «ماشلک» نوشهر

کلنگ احداث پل «ماشلک» نوشهر

شهردار نوشهر با اشاره به اینکه مبلغ ۳۸ میلیارد تومان اعتبار برای احداث در این مرحله در نظر گرفته شد و پیمانکاران نیز انتخاب شد، ادامه داد: این پروژه بار سنگین بر دوش شهرداری است و امیدواریم دولت هم به یاری ما بیاید تا با مشارکت دولتی احداث پروژه پل جدید و بزرگ «ماشلک» به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: اعتبار فعلی برای احداث این پل از محل منابع داخلی شهرداری نوشهر است که البته ۵۰۰ میلیون تومان دولت برای مطالعات آن اختصاص داد و در این زمینه از استاندار مازندران و معاونان وی تشکر می‌کنیم.

کلنگ احداث پل «ماشلک» نوشهر

کلنگ احداث پل «ماشلک» نوشهر

امانی گفت: 75 هکتار از اراضی عرصه‌های جنگلی جنوب نوشهر از رودخانه «ماشلک» تا رودخانه «نیرنگ» با قرارداد ۱۵ ساله به شهرداری نوشهر برای ایجاد پارک جنگلی واگذار شد و یقیناً روستاها و دهیاران مجاور این طرح با کمک شهرداری کار بسیار خوبی را تحویل مردم داده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه