English

فرمانده انتظامی رامسر:

شرکت هرمی در رامسر متلاشی شد

فرمانده انتظامی رامسر از انهدام یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد و گفت: یک باند هشت نفره از استان های شرق کشور در این عملیات دستگیر شدند.

شرکت هرمی در رامسر متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سرهنگ علی قیصری با اشاره به متلاشی شدن یک شرکت هرمی در رامسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان رامسر، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای متهمان شدند.

سرهنگ قیصری تصریح کرد: این افراد که در قالب یک باند هشت نفره از استان‌های شرق کشور با حضور در این شهرستان اقدام به تبلیغ و عضوگیری برای یکی از شرکت‌های هرمی می‌کردند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: متهمان که با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون ریالی در این شرکت هرمی اقدام به عضو گیری برای آن می‌کردند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با اشاره به اینکه وعده سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا مهمترین شگرد شرکت‌های هرمی است، از مردم خواست: ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت‌ها و تأمل در انجام معاملات وسوسه انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه