English

مدیرکل بیمه سلامت مازندران خبر داد:

آغاز طرح نسخه نویسی الکترونیکی در مازندران

مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران گفت: همزمان با هفته سلامت طرح طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک از هفته آینده در شهر‌های مازندران اجرا می‌شود.

آغاز طرح نسخه نویسی الکترونیکی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران رسول ظفرمند اظهار داشت : همزمان با هفته سلامت طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک از هفته آینده در شهر‌های استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح ۹۵ درصد پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص و ۵۰ درصد داروخانه و ۹۷ درصد آزمایشگاه‌ها و تصویربرداری‌های استان مشارکت دارند.

ظفرمند تصریح کرد: نرم افزار نسخه‌نویسی الکترونیکی که قابلیت نصب در تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و رایانه‌ها را دارد، به صورت رایگان دراختیار همه پزشکان، بیمارستان‌ها و موسسات دولتی و بخش خصوصی طرف قرار داد با بیمه سلامت استان قرار گرفته است.

وی بیان داشت: طرح نسخه نویسی الکترونیکی یکی از طرح‌های زیرمجموعه طرح تحول نظام سلامت و الکترونیکی کردن خدمات پزشکی محسوب می‌شود.

مدیر کل بیمه سلامت مازندران گفت: در نسخه نویسی الکترونیک، بیمار با مراجعه به پزشک تحت پوشش این طرح، با ارائه کد ملی خود (بدون نیاز به دفترچه)، هویت فرد، پوشش بیمه‌ای و همپوشانی بیمه‌ای وی، کنترل شده و شناسه رهگیری به جای برگ کاغذی دفترچه تولید و در موسسه‌های ارائه دهنده خدمات تجویزی، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه