English

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

کاهش ۱۴ درصدی نزاع در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: بر اساس معاینات انجام شده، سه ماه نخست امسال ۵ هزار و ۳۳۳ مورد نزاع در استان گزارش شده است.

کاهش ۱۴ درصدی نزاع در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، علی عباسی  با اشاره به کاهش ۱۴ درصدی این میزان نزاع نسبت به مدت مشابه پارسال در مازندران اظهار داشت: از این میزان ۳ هزار ۵۱۴ نفر مرد و بقیه زن بودند.

وی در ادامه بیشترین تعداد نزاع‌ها را به ترتیب شهرستان‌های ساری با هزار و ۸۴، بابل ۷۷۳ و آمل با ۵۷۳ و کمترین موارد نزاع را در شهر عباس آباد با ۹۳ نفر اعلام کرد و افزود: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز مازندران، خرداد با ۲ هزار و ۸۹، اردیبهشت هزار و ۹۹۳ و فروردین با هزار و ۲۵۱ مورد به ترتیب بیشترین موارد گزارش شده نزاع بوده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران نزاع و درگیری را بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز پزشکی قانونی برشمرد و تصریح کرد: بخش قابل توجهی از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگیری با معرفی مراجع قضایی و انتظامی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی با توجه به قانون مجازات اسلامی برای آنان گواهی صادر می‌شود.

 عباسی با بیان اینکه یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع، پائین بودن سطح تحمل افراد در جامعه است، بر آموزش مهارت‌های زندگی به ویژه سنین پایین، بالا بردن میزان تحمل افراد در شرایط استرس و بحث و گفتگو و نیز تفاهم برای رفع مشکلات میان دو طرف تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه