English

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران:

۵۳ نفر براثر حوادث کار در مازندران فوت کردند

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: فوت ناشی از حوادث کار در شش ماه امسال ۵۳ نفر بود که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش داشته است.

53 نفر براثر حوادث کار در مازندران فوت کردند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، علی عباسی اظهار داشت:  از این تعداد ۴۲ نفر متاهل و ما بقی مجرد هستند و بر اساس آمارهای موجود در شش ماهه سالجاری سقوط از بلندی با ۱۵ فوتی رتبه اول مرگ‌های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد : برق گرفتگی  با ۱۴مورد، جسم سخت با ۱۱، سوختگی با ۷ و سایر با ۶ فوتی در رتبه های بعدی مرگ بر اثر حوادث کار قرار دارند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد : در شش ماهه امسال بیشترین مرگ‌های ناشی از حوادث کار با ۱۳ مورد در مرداد ماه و کمترین آن با ۴ مورد در فروردین ماه ثبت شده‌ است.

عباسی تاکید کرد : شهرستان‌های ساری  با ۱۲ فوتی، نور با ۶ فوتی بیشترین و شهرستان‌های تنکابن، محمود آباد و بهشهر هر کدام با یک فوتی کمترین موارد مرگ بر اثر حوادث کار را داشتند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران تصریح کرد: بیشترین سن مربوط به افراد ۳۱ تا ۴۰ سال با ۱۶ فوتی و سن بیش از ۵۱ تا ۶۰سال با ۵ فوتی کمترین آمار در این شش ماهه گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه