English

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

کاهش ۳ درصدی مرگ موتورسواران در تصادفات مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت:امسال ۶۸ موتورسوار در تصادفات جان باختند و شاهد کاهش ۳ درصدی مرگ موتورسواران در تصادفات مازندران هستیم.

کاهش ۳ درصدی مرگ موتورسواران در تصادفات مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، علی عباسی  مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اظهار داشت: در شش ماهه سال جاری  ۶۸ نفر شامل ۶۵ مرد و سه زن موتورسوار در حوادث ترافیکی استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل سه رصد کاهش داشت.

وی ادامه داد: بابل با تعداد ۱۴، بهشهر با ۱۲ و ساری با ۸ مورد بیشترین و شهرستان نکا  با یک نفر کمترین تلفات موتور سوار را دارند و ماه های خرداد با۲۱، مرداد با ۱۲ فوتی بیشرین و فروردین با ۶  مورد کمترین فوتی درآن گزارش شده است.

عباسی بیان داشت: بر اساس آمار بیشترین گروه سنی که مرگ موتور سوارها در آن اتفاق افتاده، گروه سنی ۱۱ تا ۲۰ سال با آمار ۱۵ فوتی و کمترین گروه سنی کمتر از ۱۰ سال با یک فوتی بوده است و بیشترین برخورد موتور سوار با ۳۰ مورد سواری ،۱۲ مورد با کامیون، وانت بار ۱۰ مورد ، برخورد با شی ثابت شش مورد ، واژگونی ۵ مورد، موتور ۴ مورد و ماشین کشاورزی یک مورد گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به فوت تعداد ۴۹ نفر شامل۷۲ رصد از موتور سوارها در محور برون شهری و راه روستایی و ۱۹ مورد هم محور درون شهری افزود: از کل فوت شدگان ۴۴ نفر دربیمارستان و ۲۴ نفر هم در محل حادثه جان خودر را از دست دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه