English

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران:

ارزش نیروی انسانی به توان یادگیری و ظرفیت تجربه‌اندوزی اوست

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: تمام ارزش نیروی انسانی که در نگاه توسعه‌محور از آن با عنوان سرمایه یاد می‌شود به توان یادگیری و ظرفیت تجربه‌اندوزی اوست توان و ظرفیتی که مختص انسان است.

ارزش نیروی انسانی به توان یادگیری و ظرفیت تجربه‌اندوزی اوست

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سمیه قاسمی طوسی اظهار داشت:انسان در مسیر زندگی خود آموخت تجربیات خود را به نسل‌های پس از خود بیاموزد و این انتقال تجربه و آموزش به دیگران، ارزشی هم‌سنگ و هم‌اندازه با تجربه‌اندوزی و یادگیری دارد چون همواره به نوع انسان کمک کرد تا رشد فرهنگی و تمدنی داشته باشد و انتقال تجربه به اندازه تجربه‌اندوزی مهم است و اساساً یکی از امتیازات انسان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد : ضرورت انتقال تجربیات و دانش فنی در میان مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی نیز اهمیت بالایی دارد و اگر در مدیریت دستگاه‌های اجرایی و انجام درست وظایف سازمانی اسیر آزمون و خطا شویم و از انتقال تجربیات کاری و دانش و مهارت فنی خواسته یا ناخواسته غفلت کنیم یا از تجربه دیگر نیروهای سازمانی استفاده شایسته نکنیم، نیز دچار عقب‌ماندگی‌های غیرقابل جبران خواهیم شد.

طوسی در ادامه به موضوع زنان و حضور بانوان در دستگاه‌های اجرایی و واحدهای خصوصی و همچنین شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان اشاره کرد و گفت: بسیاری ازین بانوان دانش‌آموخته دانشگاه‌های معتبر هستند و این حضور و سابقه موثر، به خلاقیت و ارائه پیشنهادهای فنی تخصصی منجر خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تاکید کرد: پیشنهادهای ارائه شده توسط بانوان نیز باید با نگاه کارشناسی، بررسی شود چون بانوان عزیز ما هم در حوزه اتاق فکر و هم در بخش عملیات، ظرفیت بسیار بالایی دارند و استفاده درست از این ظرفیت، حرکت به سمت توسعه را تسهیل می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه