English

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران تاکید کرد:

ضرورت بهره‌گیری زنانِ فعال در مشاغل خانگی از فن‌آوری‌های نوین

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری زنانِ فعال در مشاغل خانگی از فن‌آوری‌های نوین گفت: زنان بسیاری هستند که مهارت لازم را دارند و در بخش مشاغل خانگی بسیار موفق هستند اما مشکل بازار فروش دارند.

ضرورت بهره‌گیری زنانِ فعال در مشاغل خانگی از فن‌آوری‌های نوین

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سمیه قاسمی طوسی در جلسه معرفی اپلیکیشن توکِ پا که توسط شرکت آفاگو یکی از شرکت‌های نوبنیاد بومی در حوزه کسب و کارهای نوین راه‌اندازی شد اظهار داشت: وجود چنین اپلیکیشن‎هایی، دسترسی آنان را به بازارهای فروش آسان و در نهایت تولید را رونق خواهد داد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه وزیر ارتباطات، وزیر معین ستاد اقتصاد مقاومتی مازندران می باشد، بهتر است از این ظرفیت برای معرفی این برنامه به عنوان یک اپلیکیشن برتر در کشور، تلاش کنیم تا در سایر استان‌ها نیز به‌عنوان یک برنامه رایج، به کار گرفته شود.

طوسی بیان داشت:  برگزاری نمایشگاه‌ها به‌عنوان یکی از راه‌های رونق اقتصاد زن‌پایه در مناطق شهری و روستایی از سال‌های گذشته مورد تأکید قرار داشت اما هنوز محقق نشده و بهتر است در این بخش نیز با حمایت دستگاه‌ها، اقدام عملی صورت گیرد و شاهد فعالیت چنین نمایشگاه‌ هایی باشیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه