English

مدیرکل دادگستری مازندران:

۵ شعبه به دادگاه های تجدید نظر مازندران اضافه شد

مدیرکل دادگستری استان مازندران با بیان اضافه شدن 5 شعبه به دادگاه تجدید نظر استان گفت: در راستای کوتاه کردن زمان دادرسی و بهبود دقت وسرعت درکار، شعب دادگاههای تجدیدنظر را از۳۱ شعبه به ۳۶ شعبه افزایش داده ایم.

5 شعبه به دادگاه های تجدید نظر مازندران اضافه شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دادگاههای تجدیدنظر استان مازندران اظهار داشت: در شش ماهه اول سالجاری در دادگاه تجدید نظر شاهد آمار بالای رسیدگی به پرونده ها و کاهش اطاله دادرسی بوده ایم و امیدواریم این روند ادامه یابد.

وی ادامه داد: برخی از مشکلات اطاله دادرسی با ورود فناوری های نوین، حل شده  است به عنوان نمونه ، هم اکنون ۹۰ درصد ابلاغ ها در استان به صورت  الکترونیکی انجام می شود و برنامه ما رساندن به بالاترین در صد آن است.

اکبری بااشاره به حجم بالای پرونده ها ، وجود پرونده های مسن و کمبود شعب در دادگاههای تجدید نظر گفت: در راستای کوتاه کردن زمان دادرسی و بهبود دقت وسرعت درکار، شعب دادگاههای تجدیدنظر را از۳۱ شعبه به ۳۶ شعبه افزایش داده ایم.

وی بیان داشت: با ید با تمام کمبودها و کاستی‌ها و سختی‌هایی که بواسطه تراکم پرونده‌ها در دستگاه قضایی متوجه قضات است دررفتار با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی با حسن خلق رفتار کنیم زیرا اخلاق مداری می‌تواند موجب تغییر نگرش مردم به دستگاه قضایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه