English

رئیس بسیج رسانه نوشهر خبر داد:

برگزاری جشنواره فرشتگان نجات

رئیس بسیج رسانه شهرستان نوشهر گفت : جشنواره فرشتگان نجات با هدف تقدیر از حافظان سلامت در سه بخش رسانه، شهروندی و مدافعان سلامت با همکاری بسیج رسانه در نوشهر برگزار می شود.

برگزاری جشنواره فرشتگان نجات

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سپیده پورشعبان اظهار داشت : جشنواره فرشتگان نجات با هدف تقدیر از فرشتگان نجات به صورت استانی در شهرستان نوشهر  با همکاری بسیج رسانه و سپاه ناحیه نوشهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر و انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در سه حوزه رسانه، شهروندی و اختصاصی کادر درمان برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه نوشهر تاکید کرد : حوزه رسانه شامل بخش‌هایی چون خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، عکس و کاریکاتور، حوزه شهروندی شامل نقاشی ویژه کودکان، دل نوشته، شعر، عکس‌ها و فیلم‌های موبایلی و بخش اختصاصی نیز مربوط به پزشکان، پرستاران و کادر درمان است که می‌توانند عکس و فیلم از محل کار خود تهیه کرده و به دبیر خانه ارسال کنند.

پورشعبان تصریح کرد : مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۱۵ اردیبهشت  99 است و در صورتی که کشور از نظر بیکاری کرونا به آرامش برسد، اختتامیه جشنواره همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و در سوم خردادماه برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را تا زمان تعیین شده به شماره پیام رسان واتساپ ۰۹۱۱۵۸۷۴۸۰۰ ارسال کنند تا مورد داوری قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی