English

عضو شورای اسلامی شهر چالوس:

استقرار اکیپ های مدیریت بحران شهرداری چالوس در سطح شهر

عضو شورای اسلامی شهر چالوس گفت: از زمان بارش برف 7 اکیپ ستاد بحران شهرداری چالوس در نقاط مختلف شهری استقرار دارند.

استقرار اکیپ های مدیریت بحران شهرداری چالوس در سطح شهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، مسعود زندی اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم نعمت الهی در حال باریدن است و این موجب خوشحالی کشاورزان و باغ داران شد.

وی ادامه داد: از زمان بارش برف ستاد بحران شهرداری چالوس با تمامی امکانات در آماده باش قراردارد و در صورت بروز مشکل خدمت رسانی به شهروندان انجام خواهد شد.

* آماده باش 72 نیرو ستاد بحران شهرداری چالوس

معاون شهردار چالوس نیز گفت: ستاد بحران شهراری چالوس از دو روز گذشته در آماده باش قرار دارد و تمام نیروهای خدماتی شهرداری در سطح شهر استقرار یافتند.

سام بیان داشت: لودر ها و گریدرهای شهرداری و پیمانکاران در اختیار ستاد بحران شهرداری چالوس قرار گرفته و 72 نیرو ستاد بحران شهرداری چالوس در سطح شهر استقرار دارند.

وی گفت: شهروندان نگران نباشند و در صورت بروز مشکل و حادثه با 125 تماس تا اکیپ های امدادی شهرداری چالوس در محل حاضر شوند.

* افزایش کشیک نیروهای آتش نشانی چالوس

رئیس آتش نشانی شهردار چالوس نیز گفت: نیروهای آتش نشانی با استقرار در نقاط مختلف شهری و دو ایستگاه آتش نشانی در آماده باش قرار دارند.

دیاری  ادامه داد: شهروندان در صورت نیاز به کمک می توانند با شماره 125 تماس تا نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت در محل حاضر شوند.

وی گفت: با توجه به بارش برف در سطح شهر نیروهای کشیک آتش نشانی نیز افزایش یافت تا بتوانیم در صورت بروز حادثه در اسرع وقت امداد رسانی انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه