English

محمد خانی نوذری خبر داد:

آغاز پرداخت تسهیلات کم بهره به خسارت دیدگان سیل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت: پرداخت تسهیلات کم بهره به خسارت دیدگان سیلاب بهشهر و گلوگاه آغاز شد و افراد به بانک معرفی می شوند.

آغاز پرداخت تسهیلات کم بهره به خسارت دیدگان سیل

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمد خانی نوذری اظهار داشت : در سیل گذشته شاهد تخریب ۳۷۷واحد مسکونی در شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه بودیم که از این تعداد ۱۲واحد ۱۰۰درصد تخریب شد و مابقی به دلیل آبگرفتگی نیازمند تعمیر و بازسازی است.

وی در ادامه با بیان اینکه ارزیابی ۲۶۰واحد مسکونی متاثر از سیلاب در شهرستان گلوگاه در مدت ۷۲ساعت انجام شد افزود:تاکنون به ۲۰واحد نیازمند به بازسازی تسهیلات بلاعوض پرداخت شد.

خانی نوذری از آغاز پرداخت تسهیلات کم بهره به خسارت دیدگان سیلاب بهشهر و گلوگاه خبر داد و گفت: تا کنون تسهیلات بلاعوض به ۲۰۰متقاضی خسارت دیده از سیلاب این دو شهر از طریق بانک عامل سپه پرداخت شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران افزود: ۶۰متقاضی متاثر از سیلاب نیز برای دریافت تسهیلات کم بهره بانکی و جبران خسارت سیلاب به ادارات شهرستان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه و نام نویسی کرده اند.

خانی نوذری گفت: بنیاد انقلاب اسلامی در بخش معیشت و تعمیرات واحد‌های مسکونی تا سقف ۱۵میلیون تومان تسهیلات کم بهره و تا سقف ۵میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه به صاحبان واحد‌های مسکونی که در سیل اخیر صددرصد خسارت وارد شده است تسهیلات کم بهره و بلاعوض پرداخت می‌شود افزود: این تسهیلات کم بهره در روستا‌ها۴۰ و در شهر‌ها ۵۰میلیون تومان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران تاکید کرد : ۱۰و۱۱ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به ترتیب به خسارت دیدگان روستا‌ها و شهر‌های سیل زده پرداخت می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه