English

فرماندار محمودآباد خبر داد:

رفع کامل معضل ۲۰ ساله زباله محمودآباد در آینده نزدیک

فرماندارمحمودآباد از رفع کامل معضل 20 ساله زباله در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد و گفت: انتقال زباله‌های چند هزار تنی ساحل محمودآباد به مکانی که مورد تائید محیط زیست و شبکه بهداشت بوده، در حال انجام است.

رفع کامل معضل 20 ساله زباله محمودآباد در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، علیرضا شریعت اظهار داشت: جمع‌آوری زباله از سواحل این شهرستان از اولویت‌های نخست فرمانداری بوده  و این اقدام ظرف 2 تا 3 ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: فاز نخست کار پاکسازی و جمع‌آوری زباله‌های دپو شده و سپس خرید دستگاه زباله‌سوز با ظرفیت سوزاندن 15 تن زباله در روز در شهر سرخرود بوده که توافق‎نامه آن با یک شرکت دانش بنیان نهایی شده است.

شریعت خاطرنشان کرد: برای حل دائمی مشکل زباله محمودآباد و آمل که در یک ناحیه واقع است با کمک استانداری در منطقه  مازوپشت در نزدیکی عمارت آمل در حال شراکت هستیم تا از محل عوارض، سهم سه درصد واحدهای آلاینده صنعتی اعتبار  مورد نیاز تخصیص یابد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا نصب و احداث زباله‌سوز در این شهرستان مطرح است یا خیر افزود: این موضوع صدرصد در حال پیگیری است و دو نقطه برای این پروژه در نظر گرفته شد.

فرماندار محمودآباد ادامه داد: از امروز زباله‌های دپو شده با اجاره چند دستگاه کامیون در حال جمع‌آوری و انتقال به محل تعیین شده است.

شریعت یادآورشد:  ظرف 2 ماه آینده به طور کامل زباله‌ها از ساحل تخلیه می‌شود و با این اقدام معضل 20 ساله زباله محمودآباد برطرف خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه