English

معاون استاندار مازندران تاکید کرد:

تکمیل بازسازی مناطق سیل زده در انتظار اعتبار سازمان برنامه و بودجه

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت : مهم ترین مسئله عنوان شده تخصیص اعتبار است که در دستگاه اجرایی منتظر موافقت‌ نامه از سوی سازمان برنامه و بودجه هستند که ظرف هفته آینده به اتمام می‌رسد. ‎

تکمیل بازسازی مناطق سیل زده در انتظار اعتبار سازمان برنامه و بودجه

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، مهدی رازجویان در جلسه ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده  اظهار داشت :دستگاه اجرایی باید با قوت و قدرت بیشتری از تعهد نامه شروع به انجام کار کند تا خسارت ناشی از سیل در اسرع وقت با میزان اعتبار داده شده جبران شود.

وی ادامه دا : در بحث بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۵۸ واحد مسکونی تحویل داده شد و میزان پروانه‌های صادره هم ۳۸۲ مورد بوده و ۳۸۶ مورد آواربرداری انجام شده است.

رازجویان تصریح کرد: ساخت ساختمان ها هم پیشرفت ۷۰ درصدی داشتند و برخی نیز تحویل داده شده است؛ همچنین میزان اعتبار های در نظر گرفته شده برای کمک‌های بلاعوض نیز پرداخت شده و رقمی باقی نمانده است .

وی یادآور شد: در این راستا تنها دستگاه های اجرایی باید همت بیشتر به جهت اتمام عملیات بازسازی و تحقیقات صورت گرفته انجام بدهند.

معاون عمرانی استاندار مازندان تاکید کرد : طبق بازسازی و تحقیقات صورت گرفته بیشترین مشکل و رانش ها را در راه های کوهستانی و بالادست را داریم و همچنین دیوارسازی رودخانه هایی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است در دستور کار قرار گرفته که با دیوار سازی در سیل و بارش بعدی دچار حادثه نشویم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه