English

معاون استاندار مازندران خبر داد:

ایجاد یکهزار و چهارصد شغل جدید طی هفته دولت در مازندران

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با بهره‌ برداری از طرح‌ های اقتصادی و تولیدی هفته دولت، یکهزار و چهارصد اشتغال به صورت مستقیم و پایدار برای جوانان این استان ایجاد می شود. ‎

ایجاد یکهزار و چهارصد شغل جدید طی هفته دولت در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، مهدی رازجویان در آیین افتتاح دو طرح برق رسانی در شهرستان قائمشهر اظهار داشت: با ایجاد این تعداد شغل مستقیم، پنج هزار و ۶۰۰ شغل غیرمستقیم نیز از محل این طرح ها فعال می شود.

وی با اعلام این که در هفته دولت امسال حدود یکهزار طرح با هزینه ای بالغ بر یکهزار و ۱۵۰ میلیارد تومان در استان بهره برداری یا کلنگ زنی می شود ادامه داد: درست است که دولت با مضایق مالی و  فشارها و تهدیدهای دشمنان  مواجه است و دشمن هم درصدد است تا با فشارهای اقتصادی حضور مردم را در عرصه های انتخاباتی کمرنگ کند، اما ما به عنوان کارگزار دولت و با پیگیری های صورت گرفته درصدد هستیم تا پروژه ها در کمترین زمان به بهره برداری برسد تا مردم از این خدمات بهره مند شوند.

 رازجویان افتتاح طرح های حوزه برق و انرژی در مازندران را مهم توصیف کرد و یادآور شد: به دلیل پیک مصرف برق طی سال های گذشته با قطعی هایی در سطح استان مواجه بودیم، اما با اقدامات صورت گرفته در این حوزه امسال کمتر شاهد این مشکل بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی